středa 10. května 2017

K oceánu

V sobotu jsme se rozhodli, že pojedeme k moři oceánu. Altamonte Springs je ve vnitrozemí, a tak, pokud chcete k vodě, ve které nejsou aligátoři (a je slaná), musíte jet buď na východ, nebo na západ. Na západě jsou pláže hezčí, bělejší a vůbec.

Jeli jsme tedy na západ. Část cesty řídil Oscar, ale jakmile provoz trošku opadl, řídil jsem já. Jak jsem psal v minulém postu, není to tak těžké, jen kdyby mi do toho Oscar pořád nemluvil a nesnažil by se, abych jel rychleji, než je maximální limit. V rozpočtu mám na pokuty 0 Dollarů, takže jsem se nenechal zviklat :).

Města se tu často jmenují stejně, jako některá evropská / asijská / australská. Najdete tu Heathrow, Melbourne, Saint Petersbourg, a další. To snad aby se emigrantům nestýskalo. Cesta po pobřeží byla zajímavá, přejížděli jsme několik zvedacích mostů. Když z dálky vidíte tu výšku, kam musíte vyjet, přijde vám to zvláštní. Ale jakmile se blížíte, zdá se to stoupání normální.

Most se jmenuje Sunshine Skyway a má docela temnou historii – teda jeho předchůdce, do kterého v roce 1980 narazila nákladní loď. No a z nového mostu od roku 1987 skáčou sebevrazi.

20170510_031907601_iOS

Zvedací most Sunshine Skyway

My jsme se vydali na dvě pláže: nejdřív na Fort de Soto, a poté na Anna Maria beach. Tu druhou už měla Anička s Oscarem prozkoumanou, tu první zkusili naslepo. Na té první byla spousta lidí, celé rodiny nejen Američanů. Zjistil jsem, že ve standardní výbavě rodiny na pláž figuruje pojízdný chladící box, velký stan / slunečník a vrtačka, kterou do písku uděláte díru, aby slunečník držel pevně. Pláž hezká, s bílým pískem, ale na můj vkus moc plná lidí a navíc městská.

Druhá pláž byla prázdnější, tam jsme také zůstali dýl, leželi, plavali, hráli karty, a pozorovali západ slunce. Domů jsme dojeli v 11 večer a já jsem kvůli jet lagu usnul ještě v autě…

20170429_234303473_iOS

Západ slunce na Anna Maria beach

Žádné komentáře:

Okomentovat