úterý 9. května 2017

Pár všedních dní

Anička a Oscar žijí v Altamonte Springs, městě kousek od Orlanda. Jejich dům je na evropské poměry středně velký, na americké poměry docela malý. Mně se ale líbí. Jsou tu tři ložnice, dvě a půl koupelen, velký obývací pokoj a garáž.

Za zmínku stojí zejména záchod, kde je chytrá mísa. Ta vám umyje podvozek, pokud chcete. Vyberete si mezi volbami: HIS BACK / HER FRONT / HER BACK, a už to jede. Je to divné, je to nezvyklé, ale asi by se s tím žít dalo.

Mají tu houpací síť a krmítko, kam přilétají ptáci. Někteří jsou jak z Angry Birds, asi zde Rovio čerpalo inspiraci… Někdy tam ale vyleze veverka.

20170429_123803768_iOS

S Aničkou jsme hned druhý den po mém příletu vyšli na obhlídku místního okolí. Všude spousta veverek, občas nějaký dravý pták, aligátor ani želva v okolí (naštěstí) není. Sluníčko opravdu ostré, 28 – 30 stupňů Celsia, takže jsem se hned první den připálil. Navíc jsem si vzal sandále, takže kromě toho jsem si vytvořil spoustu puchýřů. Ale aspoň jsem si prohlédl místí okolí.

20170428_183343408_iOS

Procházka 10 km po místním okolí.

Všichni tu mají super auta. Jezdí tu hodně Mazd, Toyot, Hond, a asi milion dalších značek, které v Evropě nemáme, a ani neznáme. Když nejedete autem, jste divní. U supermarketu jsou bez auta jenom žebráci (mají transparenty, abyste je z auta vůbec postřehli). Bez auta jste nikdo, a hlavně se nikam nedostanete. Jezdí se tu všelijak, ale mám pocit, že kromě předjíždění z obou stran na dálnici to docela má řád, a funguje to lépe než v Evropě. Jasně, když máte osm pruhů v jednom směru, je to trošku náročnější, ale i tak…

Žádné komentáře:

Okomentovat