Marketing Communication byl další velmi zajímavý předmět. Vyčující – Claudia Smith pocházela z praxe – je marketingovou konzultantkou na volné noze, a její životopis je plný nejrůznějších zkušeností ze soukromé, ale i státní sféry.
Předmět se týkal zejména sestavování komunikačního plánu. Několik skupin pracovalo na komunikačním plánu reálných firem (nového golfového klubu, prodejce automatů, nebo fitness studia), naše skupina si vybrala vytváření reklamy a stručné analýzy společnosti, co vyrábí pastilky proti bolesti v krku.
Zatímco první skupiny měly zejména teoretický úkol – sepsat plán, naše skupina měla spíše problémy s praktickou částí – s natočením reklamy.
Z počátku jsme se do toho pustili zostra. Sehnali jsme 10 kanadských studentů, a natočili skupinovou diskusi, ze které jsme sesbírali nejdůležitější poznatky. Na jejich základě jsme poskládali storyline, a rozhodli se natáčet. Jenže ne vše šlo tak, jak mělo. Vlastně nic nešlo tak, jak mělo. V každé scéně směli účinkovat jen lidé, kteří svůj souhlas podepsali, nesmělo se tam navíc objevit žádné logo jiné společnosti…
Takže jsme nakonec příběh museli změnit, a bohužel nedopadl tak, jak měl. Nicméně – byla to velmi zajímavá zkušenost, které si docela cením.
Výsledné video vypadá takto:
Test z tohoto předmětu skvěle kombinoval teorii a praxi, ale o tom jsem už psal.
Celkový dojem z předmětu: 90%
Praktické využití tohoto předmětu: 90%
Známka: B+
Žádné komentáře:
Okomentovat