úterý 1. prosince 2009

Geoevent

To že se věnuji Geocachingu asi každý ví. To, že je ve Victorii strašná spousta kešek, to taky tuší asi taky většina z vás. Někteří dokonce ví, že když jsem do Victorie přijel, našel jsem jich za 2 dny asi 15. Mezi nimi i keš Trick or Treat, s typicky Halloweenskou tématikou.

Za dva dny od zalogování této kešky se ozvali geocacheři Chris a Helen, z týmu Landsharkz a upozornili mě na setkání, které se koná 30. října, kousek za městem. Jak už to ale v Kanadě bývá, kousek za městem znamená třeba i 2 hodiny autobusem, pokud člověk nemá auto.

Helen ale napsala do komentářů k eventu, jestli někdo nejede okolo mého domu a nevzal by mě. A po týdnu se ozval geocacher Randy. Domluvili jsme se, že se sejdeme v 5 hodin u mého domu, což nakonec akorát vyšlo chvilinku po olympijském ohni.

Mimochodem Landsharkz – tito dva týpci mají ve Victorii obchod s geověcmi, takže jsem se za nimi už dvakrát vydal, a nakoupil několik geocoinů a travelbugů pro sebe i pro české kolegy…    Geocaching

Vyzvedl mě tedy spolu se svou manželkou Shevaun, v krásném Chevroletu. A protože jsem ještě měli asi tak hodinku čas, tak jsme se stavili na několik kešek. Byli jsme napůl úspěšní – jednu jsme našli, a druhou bohužel ne. Shevaun a Randy mají naloveno asi 500 úlovků, a nabídli mi, že s nimi můžu nějaký víkend zase hledat. Ve více lidech je to pochopitelně větší zábava!

K setkání. Jelikož se jednalo o setkání den před Halloweenem, měla asi polovina účastníků nějaký kostým. Byl připraven obří oheň, na kterém se opékaly buřty a marshmallows. Vzbudil jsem rozruch, když jsem prohlásil, že jsem ještě nikdy marshmallow neopékal. Všichni byli přátelští, a dvě hodinky (sic v dešti) uběhly velice rychle.

Kešeři měli spousty historek k vyprávění – obvykle loví celé rodiny, od malých dětí až po dědečky a babičky. Jedna mladá kešerka si postěžovala, že si její otec, hned co šel do důchodu, vytvořil vlastní účet, a nedělá nic jiného, než loví. Jiní kešeři zase vyprávěli o lovu na Novém Zélandu, nebo Americe.

Několik kešerů mi potom napsalo – obvykle chtěli překlad k nějaké kešce co je v Čechách, nebo na Slovensku. S Randym a Shevaun  jsme několikrát vyrazili na výlety za keškami.

Ale o tom zase příště :).

Žádné komentáře:

Okomentovat