pátek 9. října 2009

Podzim v Kanadě

Dny utíkají rychleji, než se zdá. Přichází první kanadský svátek – Thanksgiving (slaví se v jinou dobu než americký). Já si ho však neužiju tradičně – doma s krocanem, ale na cestách – společně se sedmi asijskými spolužáky se vydáváme do (kanadských) Rocky Mountains. Prý jsou mnohem lepší než ty americké.

Zatím to nevypadá, že by počasí bylo nějak špatné. Od konce srpna, kdy jsem na ostrov přicestoval, pršelo jen párkrát. Jinak převládá slunečno. I když celkově nevím, co si o počasí myslet – ráno je nechutná zima, na bundu obvykle, v poledne se dá chodit v tričku, a večer zas nastává doba ledová.

V souvislosti s Rockies jsem se rozhodl zainvestovat do svého foťáku, a dal jsem ho do servisu vyčistit. Bylo to potřeba, po roce a půl byl plný prachu. A abych zjistil, jak fotí teď, vydal jsem se včera po Campusu a nafotil pár fotek pro srandu králíkům. králíci :)

Nevím jak v Praze, ale tady se všechny stromy nádherně zbarvily, a tak si každodenní procházku campusem náramně užívám. fontána uprostřed campusu

Co si ale moc neužívám, je spánek. Včera jsem byl doslova donucen hrát Osadníky z Katanu, což jsem Jeffovi i Vojtovi patřičně osladil tím, že jsem je porazil. Podruhé v životě. Milý deníčku, pamatuj si toto významné jubileum. Může být poslední :). Spánku tedy moc není.

Dnes jsem vstával v 6:30, po cca 5ti hodinách spánku. Uvidíme, kde v Rockies usnu :). A uvidíme se zase v úterý.

Související:

Žádné komentáře:

Okomentovat