úterý 8. září 2009

Adventure tour – Lake Cowichan

Tento víkend, přesněji od soboty do pondělí jsme společně s dalšími  (celkem asi 120ti 90ti) exchange studenty vyrazili na tzv. “Adventure tour” k jezeru Cowichan. Ubytování bylo v outdoorovém centru, a na celé 3 dny pro nás bylo připraveno mnoho zajímavých aktivit. Jídlo bylo výtečné, bylo ho dost, a někteří z nás si pro něj šli i několikrát.

Cowichan Lake Okusili jsme kanadskou přírodu za deště, kromě pondělního dopoledne pršelo skoro pořád, ale ani to nás neodradilo.

V sobotu jsme dorazili odpoledne, ubytovali se, někteří hráli volejbal, někteří se šli podívat k jezeru (někdo se i koupal, já raději ne). Po vydatně chutné večeři se nám představili 2 pánové, Kanaďan a Mexičan, a předvedli skvělou show s bubny. Překvapením pro nás bylo, když  začali vybalovat stovku dalších bubnů, které nám půjčili a my se tak mohli naučit aspoň základy tlučení hraní. Vojta bude asi na jejich hodiny chodit, takže o tom určitě ještě napíše. Musím ale říct, že jsem si připadal jak na STOMPech, když jsme všichni začali bubnovat.

Hrajeme si na STOMP :) Po bubnování přišly na řadu hvězdy. Bohužel ne naživo, protože venku začalo pršet. Pán, který nám o hvězdách povídal – tuším, že se jmenoval John – byl důchodce z Victorie, dříve působící jako fyzik. Hvězdy jsou jeho hobby, stejně tak jako fotografování. Velmi mě zaujala jeho zručnost s počítačem a projektorem, až budu starý, chtěl bych to taky takhle umět.

Noční program jsem si udělal ještě hezčím – v Liquor store (vládním obchodě kde se prodává alkohol) jsem si koupil 6 třetinek Plzeňského Prazdroje. Stálo mě to sice víc než v Čechách, ale stálo to za to :). Po týdnu jsem opět okusil, jak chutná domov :).

Následující den jsme se rozdělili do tří skupin. Já, jakožto představitel skupiny číslo 2, jsem šel nejprve na výlet po lese s místním indiánem – původním obyvatelem. Ukazoval nám využití jednotlivých rostlin a keřů, popřípadě slimáků – docela zajímavé – kdybych to věděl dřív, nemusel jsem si brát svoji lékárničku. Došli jsme na další stanoviště, kde byla horolezecká stěna. Terka by se jistě smála, bylo to strašně snadný i pro mě, a to je asi co říct. Následovala projížďka na kánoích a kajacích. Evča by se jistě smála, že na jezeře (skoro) nejsou vlny a že to bylo snadné. Taky že bylo. Snažil jsem se Ukrajince, kterou jsem převážel, cestu zpestřit nakláněním a kymácením lodi, ale nesetkal jsem se si velkým ohlasem :).Loď, Ukrajinka Katarina a já :) Fotil Vojta.

(Loď, Ukrajinka Katarina a já; fotil Vojta)

Následoval veliký a chutný oběd, moc si už nepamatuju co to bylo, ale bylo toho hodně a dal jsem si to dvakrát. Po krátké siestě jsme se v dešti a v autobuse vydali k místní řece, kterou jsme sjížděli na pneumatikách. Místní tomu říkají tubing (čti tjúbing). Vzduch a déšť byl docela studený, ale voda byla  teplá, bylo tedy nejlepší ponořit co největší procento těla, tedy až do chvíle, kdy se řeka začala nápadně podobat Otavě, a já ztroskotal na mělčině. Autobus zpět byl vyhřívaný, připadal jsem si jako v sauně, ale vzhledem k tomu, jak jsme byli promrzlí, jsme to všichni ocenili.

Večerní program (samozřejmě po chutné večeři) se nesl ve znamení kulturní show – každá země měla připravit krátkou prezentaci. Řekli jsme si, že jsme na to už moc staří, vzali pivo a rum, z plechovek z předchozího dne udělali branku a Dominátora, a dávali jsme panáka rumu, nebo hlt piva tomu, kdo ho překonal. Nezapomněli jsme si rýpnout do Švédů, které jsme den předtím porazili v hokeji 5:2.hokej

(Naše kulturní show. Fotil někdo Česťovým foťákem)

Poslední den jsme absolvovali kurz orientace v přírodě – docela milý starší pán nám ukázal, jak pracovat s buzolou. Prý mi zazářily oči, když začal mluvit o Geocachingu, takže jsme si nakonec spolu velmi dobře popovídali.

A to je pro dnešek vše, zítra naposledy bez školy a pak už hurá. Vyučující na Business and the internet nám už poslala první články, takže opravdu mám co dělat, děkuji za optání.

Související:

- Fotogalerie / Slideshow

3 komentáře:

  1. Já se snad do toho geocachingu taky dám. Za chvíli to bude dělat úplně každý, tak abych nebyl out... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No právě, už teď to dělá každej druhej a je to občas nuda :)

    OdpovědětVymazat
  3. nesmála bych se, kormidluješ dobře s vlnama i bez:)

    OdpovědětVymazat