středa 2. září 2009

Thetis Lake Regional Park

Vypadalo to jako obyčejný den. Dopoledne jsme s Vojtou oba dodělávali své pracovní resty – btw. – opravdu mě odsud nebaví pracovat, ale až budu mít nějaký pevný denní režim, asi o mně uslyšíte víc :). Odpoledne jsme plánovali jít na průzkum města a hromadné dopravy, popřípadě několika kešek, ale nakonec bylo vše jinak a my poprvé okusili opravdovou kanadskou přírodu.

Emily, nejstarší z dětí, chtěla jet na oslavu narozenin kamarádky k jezeru Thetis. Protože to není úplně blízko, Robyn jí vezla autem. A protože v autě bylo spousta místa, mohli jsme jet taky. Emily plánovala se zdržet asi 2 hodiny, takže jsme si společně s Vojtou, Robyn, Crisem a pejskem Gimli vyšli na výlet okolo jezera.

Thetis lake

Jezero je nádherné, s průzračnou barvou u pláže a s troškou zeleného brčálu z druhé strany. Kromě hlavního jezera se zde nachází i několik okolních jezírek, menších, ale o to hezčích. Wikipedia říká, že bylo toto území vyhlášeno národním parkem v roce 1958 a rozkládá se na území 635 hektarů. Z jedné strany je jezero přístupné z pláže s bílým pískem, kde se dnes spousta lidí, obvykle dětí, koupalo. Na tomto místě je úplně zakázaná konzumace alkoholu, vzhledem k tomu, že zde několik lidí zemřelo, obvykle kvůli podnapilosti. Kanada, no :)

Aby to mohlo být dokonalé odpoledne, muselo by dojít na Geocaching. A taky došlo. I přesto, že jsme se rozhodli jet poměrně rychle, jsem stihl opsat souřadnice ke třem keškám. Dvě se nám nakonec podařilo ulovit. Kešky tu vypadají pěkně, napíšu o nich speciální článek. Akorát prozradím, že se mi podařilo nakazit geocachingem celý dům a navázal jsem kontakt s místní geocacherskou komunitou.

Geocaching

Pro dnešek je to ode mě vše, zítra vyrážíme vstříc dobrodružství zase mezi králíky, ehm ekonomy.

Související:

- Fotogalerie / Slideshow

Žádné komentáře:

Okomentovat