neděle 20. září 2009

Co je nového?

Milý deníčku, už dlouho (2 dny) jsem Ti nenapsal. Důvod je prostý. Milý deníčku, ofoukl mě vítr, když jsem byl na whale watchingu. Kašlu a smrkám, ale nemám prasečí chřipku. (dodávám pro některé starostlivé jedince). Nemám prasečí chřipku. (dodávám ještě jednou pro některé starostlivé jedince).

Sobotu jsem proto strávil pitím čaje a blivajzu, který vytvořil Vojta (kombinace křenu, a dalších zdravých věcí –> je to hnusné, musí to být zdravé). Odpoledne jsem neodolal, a vydal se s Crisem na dvě kešky v okolí.

Občas pracuji, občas se učím, někdy čtu knížku, nebo hraju Osadníky z Katanu s Jeffem, Vojtou, a / nebo dětmi. Nenudím se.

Dnes, v neděli, jsme byli s Vojtou pozváni s několika studenty na oběd u jedné z rodin ze sboru. Sešlo se nás asi deset, z toho dvě – nadprůměrně – pěkné slečny Regina a Andrea. Celé setkání bylo v krásném velkém domě, s pěknou zahradou, na které jsme měli velmi dobré jídlo, povídali si s ostatními studenty a posléze hráli stolní tenis, a jeho mírně obměněnou verzi - “sting pong” (pokud prohrajete, ostatní se do vás strefují míčkem :)).Sting pong

Sting Pong

Protože se dům nacházel na druhé straně Victorie, nabídl nám Scott, že nás odveze. Jenže Scott tam neměl auto, a tak nás nejdřív odvezl Brian svým (oldshoolovým) Mercedesem ke Scottovi, kde jsme přestoupili do jeho minivanu.

Z celé akce mám skvělý pocit. Všichni byli strašně milí, mluvili jsme o cestování, studiu a tak dál. Plánují se další podobné akce, kterých se velmi rád zúčastním.

Odpoledne bylo nádherné počasí a tak jsme se s Crisem rozhodli opět jít hledat kešky (v okolí domu je asi 20 kešek, tak by byla škoda je nenajít). Viděli jsme zase krásy Kanady, a to v nejbližším okolí. A zde, milý deníčku, nastává důležitý okamžik: překonal jsem hranici 300 kešek! V porovnání s některými geovelikány to je sice směšný počet, ale jsem za něj rád. Doufám, že se mi podaří získat ještě během pobytu ve Victorii další kulatinu – 400 kešek :).

Swan Lake

Swan Lake

To je pro dnešek vše…

2 komentáře: