pondělí 14. září 2009

Mount Douglas Park

Vím, že o geocachingu v Kanadě slibuju napsat už delší dobu, ale zatím jsem to neudělal ze dvou důvodů. První z nich byl takový, že jsem se nechtěl pouštět do psaní dokud nebudu mít dostatek podkladů – kešek, což už nyní mám (20 z Britské Kolumbie za 14 dní – kéž by to takhle šlo i dál). Druhý z důvodů je ten, že na http://Poklady.com zatím, co vím, žádný článek o geocachingu v Kanadě není. Zkusím tedy článek napsat tak, aby se dal publikovat veřejně. Kdo tedy čeká bližší popis geolovu v tomto článku, zůstane prozatím zklamán. A nebo ne?

S Vojtou jsme si ve čtvrtek dopoledne řekli, že by nebylo od věci si zlepšit skóre, a zároveň se někam podívat – počasí je tu až neskutečné – teploměr ve Vistách ukazoval 20°C, ve skutečnosti bylo ale myslím mnohem víc. Na mapě jsme si našli oblast, která slibovala spoustu keší za malý čas. (to, že jsme nevěnovali pozornost terénu je věc druhá). Pojmenoval jsem toto místo Geokešerův ráj, zkontrolovali jsme mapu a jízdní řády a vyrazili. Jako obvykle jsme netušili název finální zastávky, takže jsme to prostě riskli – a vyšlo to. Stáli jsme přímo před vstupem do parku.Geokešerův ráj. Nebo smrt?

Geokešerův ráj. Nebo smrt? ;)

Když se řekne park, obvykle si představím Karlovo náměstí, nebo, pokud mám představivost o poznání vyšší, Divokou Šárku. Kanadská realita je ale jiná, a tak mě už první stoupání vyvedlo z omylu. Odměnou však byla první dnešní nalezená keška, a nádherný výhled na moře.Odměna

Odměna.

Takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho, prozradím ale, že jsme místo plánovaných 20ti keší nalezli pouze 5. A že nám to docela stačilo. Kromě cca 12km procházky po krásném kopci/hoře Mount Douglas jsme si ještě střihli pešky jednu část cesty – jak říkala jedna pěkná malá slečna co okolo nás za tu dobu prošla - “já se z těch autobusů ve Victorii jednou zblázním”.

Související:

Žádné komentáře:

Okomentovat